Subject: Kooskõlastustaotlus - Ida-Virumaa, Lüganuse vald Liimala küla Sambliku kinnistu elektriliitumine
From: Pääro Erki <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 10:43:08 +0300

Tere!

Vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„Ida-Virumaa, Lüganuse vald Liimala küla Sambliku kinnistu
elektriliitumine“ tööprojekti.

Väljavõte projektist manuses

Palume kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Erki Pääro

Projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

Tallinn

+37256810940

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.